Uppdatering av högerspalten

Jag har precis lagt till creeper som håller koll på vilka svenska myndigheter som besöker olika sidor. Ta en titt på creepers senastelista genom att klicka på ikonen. Det är inte utan att man lyfter på ögonbrynen. Jag har tidigare sett i min egen liggare att jag har besök från alla möjliga intessanta myndigheter, men jag tänkte att det kunde även vara kul för andra besökare att få en överblick. Vi får hoppas att det fungerar.

Jag har även lagt till Bloggtoppen. Vi får väl se om man får någon placering.

3 kommentarer:

Anders Ebefeldt sa...
24 mars 2008 kl. 16:58  

Försvarets materialverk är tydligen flitiga användare av sajten porrigt.se :)

Wiseman sa...
24 mars 2008 kl. 20:34  

Ja, jag såg det. Beklämmande.

Max sa...
25 mars 2008 kl. 20:45  

Detsamma med Swedish Defence Agency om opium.se... :)

Räknare



Creeper
Vilka myndigheter besöker Wiseman's Wisdoms?


MediaCreeper
Vilka media besöker Wiseman's Wisdoms?

Top Politik bloggar Politik Blogglista.se Politik Twingly BlogRank BloggRegistret.se

Twitter


Senaste kommentarerna

Bloggar jag följer

Knuff

Politometern

Bloggintresserade