Repris

I samband med att en soldat som skadats i en eldstrid i Afghanistan kom hem i oktober, lade jag ut en uppmaning till er läsare att skicka hälsningar och presenter till honom på sjukhuset i Linköping.

Jag fick senare veta att han fått enormt många hälsningar, blommor och presenter och jag hoppas att en del var från läsarna av WW.

Nu vill jag med anledning av Akademiska sjukhusets pressmeddelande från måndagen att de bägge senast hemkomna soldaternas tillstånd förbättrats, uppmana er att göra samma sak för alla de fyra soldater som nu är inlagda på Akademiska efter IED-attacken förra veckan.


Post adresserad till nedanstående adress når fram:

Akademiska Sjukhuset
Att: Skadade ISAF-soldater
751 85 Uppsala


De behöver få känna uppskattning i allt det svåra.

8 kommentarer:

Anonym sa...
17 november 2009 kl. 12:12  

Strålande initiativ dessa!

/Rafiki

johanihbg sa...
17 november 2009 kl. 13:39  

http://www.ip-multishop.com/shop/index.asp

-har beställt ett tiopack!

Varför inte bifoga ett gult band per julklapp i år till nära och kära?

halldin sa...
17 november 2009 kl. 14:09  

Underbart att höra! Synd att det inte uppsnappades av media. Men de kanske bara hade gjort skit av det endå....

jan-olov sa...
17 november 2009 kl. 19:25  

mkt bra initiativ wiseman!Människovärdet har fått en blogg:-)

McGyver sa...
17 november 2009 kl. 20:16  

johanihbg: Jag får VB-runtime error när jag försöker gå in på länken. Hur hittade du dit?

Wiseman sa...
17 november 2009 kl. 20:18  

Prova via den här sidan: http://www.forsvarsutbildarna.se/web/Kustjagarna.aspx

Anonym sa...
17 november 2009 kl. 20:20  

Bland alla dina lysande stunder, Wiseman, är detta den bästa.

/Kompis

Wiseman sa...
17 november 2009 kl. 20:22  

Kompis: Hittills får vi hoppas.

Största berömmet ska nog gå till den av läsare som ursprungligen tipsade mig om att det gick att skicka hälsningar till den soldat som vårdades i Linköping.

Räknare



Creeper
Vilka myndigheter besöker Wiseman's Wisdoms?


MediaCreeper
Vilka media besöker Wiseman's Wisdoms?

Top Politik bloggar Politik Blogglista.se Politik Twingly BlogRank BloggRegistret.se

Twitter


Senaste kommentarerna

Bloggar jag följer

Knuff

Politometern

Bloggintresserade