Rekommenderar varmt detta debattinlägg av David Bergman. Det är något för samtliga försvarspolitiker respektive anställda i Försvarsmakten att fundera över. Vad är den strategiska målsättningen för det svenska försvaret?
Avskräckning mot vad?
1 dag sedan

0 kommentarer:
Skicka en kommentar