Lite avis

Bo Pellnäs har en egenskap och position som är få förunnad. Han är nämligen ständigt välkommen på de ledande tidningarnas debattsidor. Idag har han en debattartikel på SvD Brännpunkt som jag som vanligt bara kan instämma i. Jag tror som sagt att jag inte är ensam officer om att ha lämnat moderaterna. Det finns mycket i den politik regeringen för som tilltalar mig så det är så otroligt synd att man med den katastrofala försvarspolitik man får folk att vända sig bort med avsmak. Det återstår för mig att hitta en enda officerskollega som stöder regeringens försvarspolitik.

1 kommentarer:

Anonym sa...
12 juni 2008 kl. 14:11  

ÖB verkar det ju som....
...allt i enlighet med principen:

"Talk is cheap, action speaks louder."

Räknare



Creeper
Vilka myndigheter besöker Wiseman's Wisdoms?


MediaCreeper
Vilka media besöker Wiseman's Wisdoms?

Top Politik bloggar Politik Blogglista.se Politik Twingly BlogRank BloggRegistret.se

Twitter


Senaste kommentarerna

Bloggar jag följer

Knuff

Politometern

Bloggintresserade